Kako poboljšati pamćenje

Sve je više mladih koji su zaboravni i koji imaju problema s pamćenjem i najosnovnijih stvari. Kako poboljšati pamćenje tema je danešnjeg članka.

Jeste li se ikada zapitali zašto često zaboraviš na razne stvari tijekom svakodnevnog života? Niste sigurni gdje ste ostavili auto? Ne možete se sjetiti koje namirnice kupiti kada se nađete u trgovini? Ljudi vas često podsjećaju na stvari koje ste trebali učiniti, a vi se pitate kako poboljšati pamćenje?

Kao rezultat toga javljaju se razni kvarovi i ispadi loše pamćenje. Sve je više mladih koji su zaboravni i koji imaju problema s pamćenjem i najosnovnijih stvari. Osim toga, mnogi od njih imaju problem s koncentracijom i pozornosti.

kako poboljsati pamcenje
Pamćenje i mozak – kako funkcioniše?

Zbog brzog načina života i zbog ogromnog broja informacija s kojim se čovjek svakodnevno susreće, normalno je da ljudski mozak ne može apsorbirati sve što registrira tijekom dana. Zato je vrlo često pitanje kako poboljšati pamćenje i kako se nositi sa svakodnevnim nevoljama koje iz toga proizlaze.

Međutim problem nastaje kada vrlo važne stvari često se zaboravljaju i zato ga je ključno ispitati uzrok lošeg pamćenja i pronaći način za poboljšanje pamćenja.

Loše pamćenje – koji su najčešći uzroci

Mnogi čimbenici mogu utjecati slabo pamćenje kod ljudi različite godine. Hvala vam uzroci oni mogu biti: alkohol, stresstarenje, loša cirkulacija, nesanica, dijabetes, hipoglikemija, kao i problemi sa štitnjačom.

Osim gore navedenih uvjeta, nedostatak hranjivih tvari i vitamina također doprinosi lošem pamćenju kao što su su Vitamini B kompleksa i aminokiseline. Dokazano je da kod nekih ljudi slaba memorija može biti posljedica pšenice i mliječnih proizvoda.

Ako jesu ozbiljniji i češći problemi s pamćenjem potrebno je obratite se liječniku tako da ga možete uzeti na vrijeme određene terapije ako se dijagnosticira bolest kao što je Korsakoffov sindrom ili Alzheimerova bolest.

Kako poboljšati pamćenje u nekoliko koraka

Ako se pitate kako poboljšati pamćenje za koje ste primijetili da vas polako popušta, postoji nekoliko korisnih savjeta tko vam može pomoći da stvari vratite pod kontrolu.

  Klasični automobili budućnosti - Ovi će automobili postati klasici

Izbjegavajte alkohol

Jedan od najčešćih uzroka lošeg pamćenja je prekomjerna konzumacija alkoholnih pića. Naime, istraživanja su pokazala da alkohol ima neurotoksični učinak na tijelo. Takav se učinak najčešće očituje na različite regije mozga a vrlo je česta pojava kod onih koji češće od ostalih piju alkohol.

Zbog toksina, alkohol pridonosi gubitku pamćenja i uzrokuje glavobolje. Osim toga, ima negativne posljedice na cjelokupno zdravlje čovjeka i zato izbjegavanje alkohola jedna od ključnih stvari ako se pitate kako poboljšati pamćenje.

kako poboljsati pamcenje
Igre memorije

Spavajte dovoljno

Nesanica i loše kvaliteta sna mogu biti uzrok slabog pamćenja. Znanstvenici su dokazali da nedostatak sna izravno utječe pad koncentracije, usporene reakcije i lošije obavljanje dnevnih obaveza zbog sve većeg umora tijekom dana.

Implementiran je u Americi istraživanje kojim su znanstvenici dokazali da ljudi koji pate od respiratornog zastoja (apneje) tijekom spavanja, deset godina ranije suočavaju se s problemima vezanim uz pamćenje u usporedbi s onima koji nemaju problema sa spavanjem. Ovi rezultati prikupljeni su na temelju zdravstvenih podataka 2400 ljudi starijih od 55 godina.

Ako se pitate kako poboljšati svoje pamćenje na najučinkovitiji način, naspavaj se dovoljnominimalno 7 do 8 sati tijekom noći.

Prestanite pušiti

Ako ste aktivni pušač i zanima vas kako poboljšati pamćenje, imajte na umu da ono što najviše pogoršava i oštećuje mozak i njegovu prokrvljenost je pušenje cigareta.

Ljudi koji su dugotrajni pušači imaju velike šanse za oštećenje svojih moždanih funkcija što značajno utječe na zaboravnost pa i redukciju korištenog vokabulara.

Prema istraživanju u kojem je sudjelovalo nešto više od 7000 žena i muškaraca, dokazano je da jesu stariji pušači imali su smanjenu funkciju mozga u odnosu na svoje vršnjake koji su nepušači i koji se ne suočavaju s problemom kako poboljšati pamćenje.

  Zaštita okoliša: 4 načela življenja kojima se izravno utječe na zaštitu okoliša

Jedi zdravo

Adekvatna prehrana igra veliku ulogu kada je u pitanju zdravlje. Osim što tijelo opskrbljuje hranjivim tvarima, dokazano je da od velike važnosti za održavanje dobre koncentracije i pamćenja kod ljudi.

No, vrlo je važno znati koje su namirnice dobre za tijelo, a koje su štetne. Hrana bogata vlaknima i vitaminima ima mnoge prednosti za dobar rad moždanih funkcija, za razliku od masti i šećera.

Na primjer, jedan je napravljen istraživanje kod odraslih miševa koji su pokazali da su glodavci koji su dobili prehranu s visokim udjelom masti nakon razdoblja od osam tjedana imali lošiji rezultati od onih koji nisu dobili takvu hranu.

Prema drugom istraživanju, kukuruzni sirup s visokim sadržajem fruktoze može utjecati na dobro pamćenje. Ovaj sirup najčešće se dodaje prerađenoj hrani poput slatkiša i izravno potiče zaboravnost kod ljudi.

kako poboljsati pamcenje
Adekvatna prehrana pomaže u poboljšanju pamćenja.

Uklonite tjeskobu

Prema mišljenju mnogih stručnjaka, to je dokazano tjeskoba i depresija poremete živčani sustav koji imaju veliki utjecaj na pamćenje.

Ako uz gubitak pamćenja, poremećaji raspoloženja postoji velika šansa da memorija potpuno obnovljena. Dokazano je da bolje raspoloženje pojedinca i kako to pozitivno utječe poboljšavajući mu pamćenje.

Vježbajte koncentraciju i pamćenje

Još jedan koristan savjet za sve koji se pitaju kako poboljšati pamćenje je vježbanje koncentracije i pamćenja.

Idealan vježbe koje možete svakodnevno primjenjivati ​​mogu biti: učenje teksta ili pjesme napamet, igranje društvene igre memorije, čitanje s punom pažnjom i učenje stranog jezika koji će vas natjerati da zapamtite veliki fond riječi s kojima se susrećete prvi put u životu.

Čuvajte svoje zdravlje

Pitate li se kako poboljšati pamćenje i kako dobro utjecati na svoje zdravlje, morate uzeti u obzir mnoge faktore. Ako se suočavate s neželjenim problemima, morate biti discipliniran i uporan kako bi ih uspješno prevladali.

  Kako organizirati maturalnu zabavu?

Dobra prehrana, kvalitetan san, izbjegavanje alkohola i stresnih situacija su ključni kod svi koji imaju problema s pamćenjem. Slijedite ova pravila i budite uporni kako bi vaš mozak smogao snage i energije da vam pomogne brže, bolje i lakše zapamtiti stvari.

beleske.com

PREPORUKA

Leave a Reply