Kako urediti poslovni prostor i na što treba obratiti pozornost

Ako se spremate na uređenje novog poslovnog prostora ili želite poboljšati postojeće stanje svog ureda, prije početka radova potrebno je pažljivo isplanirati određene stvari. Morate uzeti u obzir puno faktora, jer ovo nije projekt koji se radi svaki dan i može se razvlačiti.

Vjerujemo da je vama i vašim zaposlenicima potreban što prije funkcionalan prostor kako rad ne bi trpio. Svako kašnjenje u radovima vezanim uz rekonstrukciju prostora ili nabavu opreme može vas koštati vremena i novca.

Potrudit ćemo se da vam pomognemo izbjeći pogreške i nabrojati najvažnije stvari koje morate imati na umu prilikom uređenja uredskog prostora.

Proračun

Na samom početku morate biti svjesni koliko novca imate na raspolaganju za uređenje ureda ili ureda. Jako je važno odrediti iznos koji ne možete prijeći, a zatim sjesti i razmisliti o tome da taj budžet podijelite na sve stavke koje trebate opremiti. Ako ovom koraku ne pristupite odgovorno i ozbiljno, proces uređenja teško da će proći bez problema.

Uvijek imajte na umu da morate ostaviti razmak između idealnog i maksimalnog iznosa, jer je moguće da će se pojaviti dodatni troškovi tijekom uređivanja. Dakle, uz sve ovo što ćemo nabrojati, ostavite nešto novca za dodatne, skrivene ili neplanirane troškove.

Oprema

Ako se u vašoj tvrtki računala koriste kao osnovno sredstvo rada, od velike je važnosti kakve će kvalitete i performansi biti. Ovdje nema mjesta pretjeranoj štednji, jer zaposlenicima morate osigurati informatičku opremu na kojoj će moći učinkovito raditi. Ako su zadaci većinom vezani uz rad s tekstom ili proračunskim tablicama, računala ne moraju biti skupa, no ako obavljate kompliciranije operacije i radite u kompliciranijim programima, tada prosječno računalo nije opcija za vas.

  Oralni kirurg: 6 situacija kada je neophodan oralni kirurg

Kako urediti poslovni prostor i na što treba obratiti pozornost

Što se same opreme tiče, za ured će vam najčešće trebati sljedeći uređaji:

  • računala (stolna ili prijenosna računala)
  • monitori
  • pisači i skeneri
  • projektori, platna i nosači
  • miševi
  • tipkovnice
  • televizori
  • kabeli i slična oprema
  • telefoni
  • slušalice
  • male kućanske aparate (za opremanje čajne kuhinje i sl.)

Kada trebate veliku količinu opreme za svoju tvrtku, ne treba štedjeti na kvaliteti, već birajte mjesta gdje ćete za svoj novac dobiti najviše.

Infograf Goti ima razvijen B2B portal, gdje registrirane pravne osobe ostvaruju posebne pogodnosti. Svaka njihova ponuda bit će prilagođena upravo vašoj situaciji, samo vašoj tvrtki, samo vašem proračunu.

Bez obzira imate li malo, srednje ili veliko poduzeće, B2B (business to business) model trgovine najbolji je za vaš budžet.

Uredski namještaj

Udobnost uredskog namještaja visoko je na listi prioriteta pri opremanju radnog prostora. Ako vaši zaposlenici puno sjede, stolci moraju biti što udobniji kako bi posljedice dugotrajnog sjedenja bile što manje. Osim toga, važno je da su uredske stolice podesive po visini, a ako je moguće, dobra investicija je i podesivi radni stol.

Što se tiče ostalog namještaja, izbjegavajte gomilanje nepotrebnih većih predmeta. Imajte na umu koliko prostora trebate za pohranu dokumenata i nekih popratnih materijala. Ormari su bolji za odlaganje od polica iz praktičnih razloga, od kojih je prvi održavanje i brisanje.

Funkcionalnost prostora

Prije početka radova važno je da dobro razmislite odgovara li vam predloženi raspored prostorija i može li se nešto promijeniti ako vam ne odgovara.

Ovisno o prirodi posla, svaka tvrtka ima svoje zahtjeve kada je u pitanju prostor. Dok neki savršeno funkcioniraju u otvorenim prostorima, drugima to uopće nije opcija, pa se moraju saginjati, preslagati dijelove i stvarati manje odvojene prostore. Ovo je prioritetna tema o kojoj treba razmišljati, jer ne želite ništa ponavljati u zadnji čas ili kada vaši kolege počnu koristiti urede.

  Klasični automobili budućnosti - Ovi će automobili postati klasici

Osim ureda, svaka tvrtka treba imati i sobu za sastanke te kuhinju. Idealna veličina ovih prostorija i njihova oprema ovise o veličini poduzeća i broju zaposlenih.

Osvjetljenje

Svjetlo zaista ima velik utjecaj na doživljaj poslovnog prostora. Nitko ne želi provoditi osam sati pet dana u tjednu u mračnim prostorijama. Ako nemate dovoljno dnevne svjetlosti, pokušajte to nadoknaditi odgovarajućom rasvjetom.

Ventilacija, grijanje, hlađenje

Koliko god uložili u sve prethodne stavke, ako poslovni prostor nema dobru ventilaciju, grijanje i hlađenje, sve ide u vodu. Vremenski uvjeti su postali prilično ekstremni, pa je ljeti nemoguće boraviti u prostoriji s više ljudi bez korištenja klima uređaja. Ovi sustavi moraju raditi besprijekorno, pa po potrebi dio novca za uređenje prostora treba izdvojiti i za servis rashladnih i grijaćih uređaja.

Nije jednostavno organizirati uređenje poslovnog prostora. Cijeli proces može oduzeti puno vremena i energije, tako da u bilo kojoj fazi možete angažirati stručnjaka koji će vam pomoći da dobijete optimalne rezultate. Odaberite dobre građevinske radnike, ali i pouzdane i profesionalne dobavljače opreme. Odaberite odmah na početku nekoga tko će prepoznati vaše potrebe i kome ćete se vraćati.


beleske.com

Leave a Reply