Ovako razmišlja Mark Zuckerberg

Nakon teške 2012. godine koju su obilježili veliki problemi s izlaskom na berzu i brojne tužbe, prošla je godina bila puno bolja za Facebook i Marka Zuckerberga. Vrijednost dionica Facebooka porasla je za skoro dvadeset dolara u odnosu na cijenu  prilikom izlaska na berzu, pri čemu je osnivač ove kompanije prošle godine povećao svoje bogatstvo za više od 12 milijardi dolara, a na Business Insideru kažu da je, s obzirom na broj korisnika koji je premašio milijardu te i dalje raste, ova kompanija ‘osvojila svijet’.

Na ovoj su stranici objavili i neke od najpoznatijih i najboljih Zuckerbergovih citata u kojima govori o Facebooku, njegovim korisnicima, medijima, privatnosti i slično.

O svojoj prvoj strasti: ‘Dobio sam prvi računar u šestom razredu. Čim sam ga dobio, htio sam saznati kako radi i programi koji ga pokreću te sam htio naučiti programirati i razvijati programe koji su duboko integrirani unutar samog sistema’.

O historijiFacebooka: Mislim, stvarna priča prilično je dosadna – sjedili smo ispred računara šest godina i kodirali’.

O važnosti medija i događaja u današnjem svijetu: ‘Vjeverica koja umire ispred vaše kuće za vas može biti puno važnija od ljudi koji umiru u Africi’.

Namjenu Facebooka opisao je ovako: ‘Pitanje nije što želimo znati o ljudima, već je pitanje što ljudi žele reći o sebi’.

O tome što ljudi rade na Facebooku rekao je: ‘Oni komuniciraju s prijateljima i porodicom, ali također grade sliku o sebi i svoj identitet koji je u biti njihov brand. Povezuju se s ljudima s kojima se žele povezati. Danas je gotovo hendikep ako niste na Facebooku’.

O rastu kompanije: ‘Krećite se brzo i razbijajte stvari. Ako ne razbijate stvari, znači da ne napredujete dovoljno brzo’.

O stvarima koje ga motiviraju u jednom je intervjuu rekao: ‘Moj cilj nikada nije bio samo stvoriti kompaniju. Mnogi ljudi to krivo tumače, kao da me nije briga za prihode, profit i slične stvari. Kada kažem da mi cilj nije bio stvoriti ‘samo’ kompaniju, mislim na to da sam htio napraviti nešto što će donijeti velike promjene u svijetu’.

O društvenosti: ‘Ljudi se bolje osjećaju kada su povezani sa svim ljudima. Imaju bogatije živote’.

Zanimljiv je njegov stav i oko privatnosti: ‘Ljudi su se navikli dijeliti sve više i sve različitije informacije – dijele ih sve otvorenije i sa sve više ljudi te je ova društvena norma s vremenom evoluirala’.