Svi se sele na TikTok

Mnogi poznati „bježe“ s Instagrama, te se okreću više prema ovoj novoj socijalnoj mreži.

TikTok je aplikacija koja korisnicima omogućuje gledanje i kreiranje kratkih videozapisa koji su najčešće popraćeni popularnim pjesmama. Hit je među tinejdžerima i pripadnicima generacije Z, a u vrijeme pandemije uzrokovanom koronavirusom, njen utjecaj raste iz dana u dan.

Aplikacija je u vlasništvu kineske tvrtke ByteDance koja je nedavno objavila kako popularna aplikacija ima 500 milijuna aktivnih korisnika mjesečno diljem svijeta.

U Sjedinjenim Državama je druga najpopularnija besplatna aplikacija na Appleovoj listi, iza WhatsApp Messengera, a iznad YouTubea i Instagrama.

TikTok je jedna od najjednostavnijih aplikacija za instaliranje. Za preuzimanje aplikacije i gledanje prvih videozapisa potrebno je svega par minuta.

Mnogi poznati „bježe“ s Instagrama, te se okreću više prema ovoj novoj socijalnoj mreži pogotovo zato što je nedavno Instagram uklonio vidljivost lajkova na objavama. To je uvelike utjecalo na plaćene suradnje između novih influencera i brendova.

Kako je fokusiran na glazbu, TikTok je postao lansirnom rampom novih izvođača, koji se nadaju kako će njihov uradak postati viralnim skupa sa snimkama plesa i izazova.