Ukrajinsko-ruski sukob i na Internetu

Web-stranica najvećeg ruskog informativnog televizijskog kanala RT-a (Russia Today) je nakratko bila hakirana.

Zasada još nepoznati hakeri napali su RT koji se financira iz ruskog proračuna nekoliko sati nakon što je ruski parlament donio odluku o upotrebi svoje vojske na ukrajinskom teritoriju.

Nisu napravili nikakvu veću štetu, već su samo uspjeli namjestiti da se riječi ”Russia” i ”Russians” u verziji stranice na engleskom jeziku zamijene s riječima ”Nazi” i ”Nazis”.

Neki od članaka na početnoj stanici tako su imali sljedeće naslove: ‘‘Ruski parlamentarci glasali za upotrebu nacističkih stabilizacijskih snaga na teritoriju Ukrajine” ili ”Oko 143.000 nacista je  zatražilo azil u Rusiji u protekl dvije sedmice”.

Čelnici RT-a su priznali da su bili žrtve napada putem svog Twitter profila te su izjavili da rade na rješavanju problema nastalih uslijed hakiranja. Nastali problem s zamjenom riječ riješen je nakon pola sata te je sve vraćeno u normalu.